Hårhistoria.

Hår Om mig
 
 
17 år och rödhårig för första gången men det ser brunt ut på bilden på grund av dålig webkamera!
18-19 år svart ganska långt hår....
19 år på våren rödhårig igen...
 
Arielrött hår sommar 2007
 Hårförlängning i det knallröda...
 
Färgade håret och löshåret svart igen på vintern...
När jag fick veta att jag var gravid ville jag köra med extremtoningar en sista gång, här lite mörk rödrosa...
 Rosa/cerise hår på våren/sommaren..
 
Även det rosa fick bli i hårförlängning...
Om ett par månader skulle jag föda, det här är sommaren 2008..
Kort svart hår våren 2009 (småbarnsmamma)
 
Nu kommer lite randombilder för jag kommer inte ihåg i vilken ordning de ska komma egentligen! Haha, har ändrat mig så många gånger!
Mitt drömhår, så ska det se ut i sommar igen... SPARA SPARA SPARA!!!
Brunt, riktigt tråkigt på mig kan jag tycka....
Och nu, orange, sliten page... Men det tar sig, bara jag låter håret vara framöver och ni ser ju på bilderna att det har jag ganska svårt för!!! För detta var bara ett axplock, finns andra hårfärgsbyten däremellan som jag inte hittar dokumenterade för tillfället... Finns väl på någon gammal kraschad hårddisk.
Om mig, basker, blond, blont hår, directions, extremtoning, historia, hårhistoria, jag genom tiderna, kopparrött hår, löshår, nostalgi, orange hår, page, rosa hår, rött hår, svart hår;

Kommentera inlägget här: