Hej då vintern.

En helt vanlig dag
Den här sista februari eftermiddagen ägnade jag med familj åt att ströva runt i Djurgården, ett vackert naturområde i Eskilstuna. Jag passade självklart på att plåta lite.
 
 
Solen lyste så vackert på de kringliga grenarna...
 
 
I den här gamla byggnaden hade jag hemkunskap i när jag gick på högstadiet. Jag hade nog uppskattat att baka och laga mat där mer idag än jag gjorde då tyvärr, för såhär i efterhand har jag för mig att det var riktigt tjusigt invändigt också!
 
 
Ännu fler träd med kringliga grenar. Det här trädet var extra tjusigt mot den otroligt blå himlen.
 
 
Ännu fler äldre byggnader, Eskilstuna kryllar av gamla smedstugor och andra gamla hus, det är ju trots allt "Sméstan".
 
 
På denna bild är träden nästan guldiga, väldigt vackert tycker jag.
 
 
På väg hemåt igen...
 
Nu får snön gärna försvinna helt och hållet!
blå himmel, bra dag, djurgården, djurgårn, eskilstuna, februari, sista februari, skog, snart vår, snö, sol, soligt, träd, vår, vårkänslor, vårvinter;

Kommentera inlägget här: