onsdag-lördag.

En helt vanlig dag Second hand saker & ting
Jag har inte uppdaterat bloggen på några dagar eftersom jag varit på närträff på Universitetet torsdag och fredag. Men jag kan summera dagarna litegrann i bilder. Onsdag: Då skulle jag ju ut och äta på Grappa (italiensk restaurang) med mina tjejer och jag såg ut såhär...
Och mina fina flickor såg ut såhär!
Jag åt det här. En gorgonzolapizza toppad med ruccola.
Och till efterrätt. Citronsorbet.
Torsdag: När jag skulle åka till Karlstad dagen efter så skulle jag vakna jefvligt tidigt!!!
Såhär vackert och lugnt kan Eskilstuna vara en tidig tidig morgon...
Jag var trött och frös medan jag väntade på min resekamrat.
På tekniken gjorde jag en balansfiskare utav kork, tändstickor, ståltråd och flörtkulor mm Hon står och gungar för att tyngderna ligger på de rätta ställena.
Fredag: Jag fikade gullig fika i väntan på lektion.
Gjorde världens fulaste docka på drama/bild lektionen.
Lördag: Idag var det loppis/antikaffär/second hand kik med föräldrarna mina och då såg jag ut såhär.
Tog lite fina bilder på fina saker som jag tyvärr inte hade råd med att de följde med mig hem! Som den här underbara hattasken i perfekt skick...
Gamla plåtburkar och en jättesöt kartong med dockservis (hör å häpna) oöppnad!!!
En charmig resväska
Jag fick med mig de här fina pumpsen i alla fall (on en bardotrutig skjorta i ljusblått och vitt men den har jag inte fotat än) 40 kr på Pingstkyrkans Second Hand! Bra fynd...
Bra dagar har det varit, hur som helst!
50-tal, 50s, 50tal, 60-tal, 60s, 60tal, Grappa, Vintage, antik, antikaffär, hattask, italiensk restaurang, loppis, pizza, plugg, prylar, resväska, retro, second hand, universitet, vill ha;

Kommentera inlägget här: