Oh no!

En helt vanlig dag
Nu har jag varit sådär sjukt dålig på att skriva igen. Men vi lättar upp stämningen med att jag skriver vad jag har sysslat med idag... Som om ingenting har hänt ^^ Jag gjorde bland annat en scarf av trasiga strumpbyxor...
...och beställde en underbar klänning från Zalando <3
Sedan var det meningen att jag och sonen skulle shoppa lite på stan och så här såg vi ut innan vi gick ;)
Kaffedrink/glasspaus i shoppingen...
Köpte nya alldeles fantastiska solglajjer ...<3<3<3
...och minimala shorts som fick mig att bli motiverad att gå ned lite i vikt igen
Shopping, bra dag, café, dagens klädsel, dagens outfit, ego, hur jag ser ut, ootd, orange hår, pin up, retro, retroinspirerade kläder, rödhårig, rött hår, rött läppstift, sailor, shopaholic, vad jag har på mig, wiw, zalando;

Kommentera inlägget här: