Tenta + shopping

En helt vanlig dag Kläder, skor & accessoarer Plugg
Såhär såg jag ut idag, skriva tenta skulle jag visst göra också...
SJ var i tid både dit och hem, HURRA!
Jag lyssnade på Joy Divisions Unknown Pleasures
Köpte en kjol...
Och en klänning...
Och en kjol till :)
Ett fjäderhårspänne som skar sig samtidigt som det var riktigt hett till mitt hår! Lite burlesque/20s! 10kr
Sonen fick en våroutfit av mig!
Och jag fick ytterligare en klänning till min samling på posten idag <3
20-tal, 20s, 20talet, H&M, Julian, Shopping, Tenta, bardot rutig, bardotrutig, bra dag, dagens klädsel, dagens outfit, ego, gingham rutig, ginghamrutig, hm, hur jag ser ut, jag, klädsel, klänning, klänningar, leopard, lycklig, mitt rum, orange hår, outfit, outfits, personlig stil, polkadots, prickar, prickig, prickigt, retroinspirerade kläder, rum, röd och vit, shopaholic, tentamen, tåg, vad jag har på mig, vippig kjol, vippig klänning;

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Fifi:

skriven

Bästa skivan!

Svar: Absolut!
Em