Second hand shopping.

En helt vanlig dag Kläder, skor & accessoarer Second hand saker & ting
Igår (tisdag) så skulle kära mor & jag ut på second hand kik som vanligt ;) Då såg jag ut såhär, lite vågade färger, inte den färgmix jag är van vid på mig själv!
Solen sken och det var fantastiskt väder ute <3
Jag fyndade en klänning för en hundralapp. Behövs korta på axelbanden och sys in lite (ev kortas) men annars perfekt!
En glasburk med lock som jag ska ha polkagrisar i, en mintgrön hålslagare och en mintgrön korg, avlång och knepig men bestämde mig för att det får bli en fruktkorg!
Och så fick nya klänningen en egen plats på stången...
basker, dagens klädsel, dagens outfit, klädsel, klänning, mintgrön, outfit, outfits, pingstkyrkans second hand, polkadots, prickig, second hand, vad jag har på mig, vintage, vintageklänningar, vita strumpbyxor, vår;

Kommentera inlägget här: