Mixing looks.

Hår Kläder, skor & accessoarer Make up
Drömde i det otroliga solljuset om vårbröllop eller någon annan vårfest där det är tillåtet att klä upp sig i romantisk stil, gammelrosa, puderbeige, blommor och så vidare...
 
Så eftersom jag bara är hemma idag och brist på vettiga saker att göra så passade jag på att fixa stilen!
 
 
Jag invigde mitt blommiga hårband och den prickiga scarfen som jag köpte i måndags på Glitter.
 
 
Som underdel hade jag min höga, vippiga kjol i jeansinspiration från H&M (köpt på Tradera.com) och prickiga strumpbyxor också från H&M.
 
 
Närbild på håret och hårbandet
 
 
Prickar och prickar.. I olika färger men det blev visst snyggt ändå.
 
 
Och sista då, en lite dramatisk bild på mig med de nya solglasögonen (de är också från Glitter) mixad med den romantiska looken, man ska inte vara rädd för att blanda stilar tillsammans för det skapar dramatik vilket är något jag verkligen gillar!
50-tal, 50s, 50tal, H&M, bra dag, dagens klädsel, dagens outfit, glitter, hm, hur jag ser ut, håraccessoarer, kavaj, kopparrött hår, make up, orange hår, prickig, prickig scarf, prickiga strumpbyxor, rött hår, scarf, sminkning, sol, solglasögon, soligt, vad jag har på mig, vippig kjol, vår, vårkänslor;

Kommentera inlägget här: