Rosa bakelser...

En helt vanlig dag
...får en alltid på bättre humör!
 
Jag steg upp 04:30 idag för att hinna med 06:09 tåget till Katrineholm för att skriva tenta i teknik, kemi, fysik, biologi, bild och drama. Klockan 07:00 var jag i Katrineholm och då skulle jag och några studiekamrater äta frukost tillsammans på ett café/brödbod som heter Sultans, mysigt ställe. Jag tog en kaffe och vallmofröbaguette med ost och grönsaker, men för att peppa mig inför tentan så valde jag också den allra sötaste bakelse ni kan tänka er. Ett rosa hjärta med ett hallon på toppen och i botten så var det rispuffar täckt i smält choklad. Mmm säger jag bara.
 
Ett par trevliga bilder från dagen lyckades jag hinna med ifrån Sultans.
 
 
Och såhär rädd såg jag ut innan tentan, för er som vill veta alltså. Men jag tror det gick ganska bra faktiskt...
 
Tenta, bakelse, brödbod, café, fika, frukost, frulle, gott, hallon, kaffe, katrineholm, rispuffar, rosa, studier, sultans, tentamen;

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 frida:

skriven

Vilken super söt bakelse!! Åh, sån måste jag testa att göra själv någon gång. Inför nästa års alla <3 dag kanske. Jätte fin blogg. Kramar.

Svar: Man tackar! Detsamma.. Och ja, testa gör en sån den var jättegod!
Em