Skönhetsprodukter jag inte klarar mig utan.

Hår Make up
 
 

1. Make Up Stores - Matt Foundation Milk

2. Vit kajalpenna märke spelar ingen större roll

3. Eyeliner/dipliner från H&M
4. Mascaror varierar, just nu har jag den här. Har liksom inte hittat "den rätte" än.
 5. Eftersom mina ögonbryn aldrig blir snygga av sig själva så klarar jag mig inte utan ögonbrynspenna. Brukar köra blond/ljusbrun från H&M
 
6. Jag är beroende av rött läppstift för tillfället och de flesta funkar bra bara det är rätt nyans. Dock tjatar många om märket MAC och hur bra det är. Jag har inte testat det men det får väl bli nästa gång jag behöver ett nytt.
 
7. Och till sist, min Revlon Nutri Color Creme nyans 400 som är min räddare i nöden. Med den i min ägo slipper jag färga/tona om håret så ofta som det annars kan behövas med röd/orange hår.
 
H&M, eyeliner, foundation, hm, kopparrött hår, läppstift, mac, make up, make up store, orange hår, rödhårig, rött hår, rött läppstift, saker jag inte klarar mig utan, skönhetsprodukter, smink, sminkning, vit kajal;

Kommentera inlägget här: