Summer.

Kläder, skor & accessoarer
Har återkommande dagdrömmar om sommaren och idag handlade drömmarna om hur mycket jag vill ha en baddräkt och givetvis en i pin up stil. Frågan är då, prickig, randig eller rutig?
 
Tror inte så mycket på röd och vitprickig, känns lite för rockabilly aktigt på något vis.


 

Har varit inne mycket på den här randiga från Seafolly...
 
Tänkte att jag skulle typ se ut såhär i den
 
Turkos är också supertjusigt!!
 
Eller vad sägs om rutig? Också från Seafolly.
 
Hjälp mig gärna!!
50-tal, 50s, 50tal, 60-tal, 60s, 60tal, bad, baddräkt, pin up, pinup, polkadots, prickig, randig, repro, retro, retroinspirerade kläder, rockabilly, rutig, seafolly, sommar;

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Johannas Rockabilly & Vintage!:

skriven

Jag gillar den översta i rött grymt mycket!
Baddräkt kan va grymt snyggt, men synd med solbrännan då. För oftast solar jag fortfarande en hel del på sommaren, kanske blir mindre av de när man är mer gaddad :)

Svar: Jag solar inte så mycket, har inte tålamod för det (badar inte så mkt heller för den delen) ;-) och så gillar jag min bleka hy. Har inga tatueringar att vara rädd om dock utan det är mest för att jag tycker det är snyggt att vara porslindocka! Haha..
Em

2 Rebecca

skriven

tycker den sista, rutiga var riktigt söt :)

Svar: Jag med :) Hoppas den finns på Zalando!
Em