Tisdag.

En helt vanlig dag
Idag hade jag en ganska bra dag trots att mascaran nästan är helt slut ;) Valde att fördriva dagen på Leos Lekland med mina väninnor och deras barn!
 
Här är jag med knappt någon mascara alls
 
 Men det finns ju som tur är något som kallas eyeliner!
 
Men eyelinern blev lite i stil med Amy Winehouse så den tvättade jag bort! Satte en rosett i håret men eftersom jag skulle till Leos Lekland idag med vänner & våra kids så kändes den lite over the top ;-D Bytte också klänningen... men var ändå ta den välkända pussposen och så ser håret längre ut när man lutar huvudet bakåt!
 
Så körde på mitt vanliga hår som jag önskar så innerligt att det ville bli längre (löshår kanske?). Gillar dock mitt självfall och ska köra på lockigt framöver. Förut plattade jag håret jämt, why? Självfall ftw!
 
Sedan drog vi och eftersom det snöade så fick jag bylta på mig!
 
Här är Erika med sin Olle...
 
Här är samtliga kidsen, Julian (min son), Olivia och Olle...
 
 
 
Leos Lekland, barn, basker, eyeliner, klädsel, kopparrött hår, lockigt hår, make up, outfit, rosett, rödhårig, senapsgult, självfall, smink, vänner;

Kommentera inlägget här: