Hollywood.

En helt vanlig dag Hår Kläder, skor & accessoarer Make up
Idag är en bra dag.. Jag är glad, har en bra hårdag, solen skiner och ikväll ska jag gå ut och äta med girlsen! Den fjärilsärmade blusen är på och den är ett second hand fynd! Inte vintage men ganska gammal. Den ser i stilen ut att vara ifrån 20 eller 30-talet tycker jag men det är den tyvärr inte.. Det spelar dock ingen roll, fin är den hursomhelst!
Jag bara ÄLSKAR klädda knappar!
Mina tulpaner håller sig fortfarande fina och fräscha vilket gör mig väldigt glad!
Lyckades med eyelinern perfekt, bara en sådan sak <3
Lockade håret...lite Hollywoodkänsla!
Egofotade mig med favorit solglasögonen...
Ännu fler egopics...
Och avslutar med den här bilden på mig, som jag blev väldigt nöjd med!
I know I am a fucking poser!
20-tal, 20s, 20talet, 30-tal, 30-talet, 30s, 30tal, 40-tal, 40s, blus, bra dag, cateye, dagens klädsel, dagens outfit, ego, eyeliner, hollywood, hollywood lockar, hollywoodlockar, hur jag ser ut, lockar, lockigt hår, orange hår, poser, rött hår, rött läppstift, second hand, tulpan, tulpaner, vad jag har på mig, vår;

Kommentera inlägget här: