Loppis lördag.

En helt vanlig dag
Igår var det loppis som gällde tillsammans med min kära mor. Jag såg ut typ såhär från topp till tå.
Vi åkte till min mors vän Sonja som har de mest tjusiga saker
Klänningen var dessvärre för liten i sidan så jag kunde inte dra upp dragkedjan. Jävla DD-kupa!
En enkel och elegant brudklänning och en rosa klänning, dessa var inget för mig men fotade ändå!
Fotade mig i hennes snygga spegel!
Eskilstuna Vichy Vatten, det var en häftig flaska tyckte jag!
En snygg plåtburk för cigaretter
Lite andra plåtaskar
På en annan loppis fyndade jag... Kan ni gissa vad?
En Kockums köksvåg från 40-talet i perfekt skick! 200kr! Han ville ha 300kr först men gick ned med en hundring för mig! Så himla nöjd är jag med det köpet!
30-tal, 30-talet, 30s, 40-tal, 40s, 50-tal, 50s, 50tal, Shopping, Vintage, fåtölj, gammal köksvåg, klänningar, kockums, kockums köksvåg, köksvåg, loppis, second hand, spegel, vintage, vintage inspirerad, vintageklänningar, äkta vintage, äkta vintageklänning;

Kommentera inlägget här: