Tisdag.

En helt vanlig dag
En helt vanlig tisdag på många sätt. Började dagen med att plugga och titta på Äntligen Hemma, sedan satte jag upp håret i slarviga pin curls... Ni ser på bilden att det inte var särskilt snyggt gjorda.
Men sedan så sms:ade min kompis Karro mig och ville at vi skulle äta bullar i solen! Så vi gick med våra ungar och då var jag ju tvungen att ta ur hårspännena för med en sådan frisyr som jag hade kunde jag ju inte gå ut! Så den svartvita baskern åkte på och jag matchade den med en svartvit randig klänning.
Dessa supersöta underbyxor/trosor suktade jag lite efter på Etsy.com
Och så lyckades jag få 300 följare på instagram! Woop woop!
basker, dagens klädsel, dagens outfit, etsy, fluff, instagram, klädsel, klänning, klänningar, outfit, outfits, pin curls, plugg, randig, rosa, svartvit randig, trosor, underkläder, vardag, äntligen hemma;

Kommentera inlägget här: